Tündérke

Ezen a fotózáson valóban megizzadtam, csúszva, mászva kellett ezt a kis tündérkét lefotóznom, mert egy igazi, izgő, mozgó kis csajszi:) 
Már miért is állt volna meg nekem ott ahol én szerettem volna, úgy kellett követni mint egy kém, úgy levadászni a megfelelő pillanatot.
Pár igazán kellemes, szép fotó is sikerült.







Megjegyzések

  1. nagyon jók!!! grat, szép munka!

    VálaszTörlés
  2. Bájos modellre tettél szert! Kár, hogy csak az utolsó képen mosolyog, ott viszont nem igazán látjuk, mert nem a kamerába néz.
    (még megjegyezném, hogy az égnekálló hajtinccsel nagyon bénán néz ki szegény, de ez persze nem a fotós "bűne", hanem a kedves mamáé :))

    VálaszTörlés
  3. Most engem kerestek meg, valóban tündéri modell:)
    Sok képen mosolyog, de sajnos nem mindenhol lett jó pl a háttér, mint mondom, szinte futtában kellet fotózni:)
    A tincs aranyos, nézőpont kérdése.

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen a fotókat! Nekünk nagyon tetszenek! Mr. Paparazzonak annyit hogy egy gyereket se neveznék bénának egyébként még jó hogy be nem száríttattuk a gyerek haját fotózásra hogy ne lógjon a szemébe egyébként is nekünk így tetszett hisz mindig így hordja és szerettünk volna természetes képeket! De mi nagyon örülünk a képeken és köszönjük a fotósnak!

    VálaszTörlés
  5. Igazán nagyon szívesen tettem:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése