Photoshop plugin

Pár hete találkoztam, majd telepítettem fel a Photoshop programomba két plugint, külön kis alkalmazást.
Nem mondom, hogy a legfontosabb, mert azok már fent vannak, de látványos trükköket, manipulációkat lehet velük készíteni.
Az első egy olyan alkalmazás, amikor is egy fotóból, mondjuk egy modell arcát, vagy egészét ki tudom venni, vágni, de ez nem jó szó, és átrakni, átilleszteni egy másik fotóba, de  ezzel a pluginnal úgy tudom elvégezni, hogy a hajszál pontosságával kerülnek át a részletek.
A plugin neve Extract, mutatok két fotót amit ezzel készítettem.


Kedvencem, ez szerintem nagyon jól sikerült, el is vacakoltam vele rendesen.

A másik kiegészítő (plugin) a PS-be, a Fractalius.
Ezzel a pluginnal, szokatlan, különc alkotásokat készíthetsz a fotókból.
Lássunk néhány példát.





Megjegyzések

  1. ügyes! ki fogom próbálni :o)

    VálaszTörlés
  2. Biztos érdekes szórakozás pluginekkel módosítani a fotókat, de ahogy te is írtad: "el is vacakoltam vele rendesen" én nem szeretek sokat szenvedni egy képpel, így nem valószínű, hogy kipróbálom :)
    A képek azért tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Köszi srácok, állandóan én sem akarom csinálni, de tök jó, még jobbat is ki lehet hozni belőle, próbálgatni kell.

    VálaszTörlés
  4. Excellent post!!Congrats!!!

    salut, Barcelona

    Francesc

    VálaszTörlés
  5. thank you for your comment, you have great photos, Gabor

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése