Debrecen Nagytemplom és látkép

Már rég akartam a templom tornyába felmenni, onnan készíteni egy szép panoráma felvételt a belvárosról, de sajnos az ablakok be vannak rácsozva, végül is érthető, tuti akadna ember, akit csábítani a mélység.
Meglepődtem, milyen sokan mennek fel a meredek, szűk lépcsőkön a toronyba, szóval nem voltam egyedül,
a belépő 350 ft, de egy különlegesebb szemszögből tekinthetsz a városra.
Eszményi helyszín lenne modell fotózásra, talán valamikor erre is sort kerül, vagy istenkáromlás lenne?:))
Pár belső felvételt is készítettem, nem igazán volt időm most annyira átgondolni a fotózás mikéntjét, csak fotóztam akár egy turista.

Hatvan utca, távolban a Tócóskert.

 A csodálatos Déri múzeum.

 Egészen közelről a torony.

Belváros a toronyból, sajnos ide is belógott a rács, ez van.

 Talán kevesen tudják, hogy a  Kölcsey tetején egy kis park van, vagy valami hasonló.

Harang, ami nem teljesen fent van a toronyban, azért ezen a monstrumon én is meglepődtem, valóban óriási.
 Nagyon érdekes, izgalmas volt felmenni a kitudja mennyi idős lépcsőkön, azért látszik a felújítás nyoma.


Az igazán impozáns belső tér, egy alsó kamera állásból.

Ez pedig a karzatról készült nézet.

Megjegyzések

  1. de érdekes helyet találtál :o) mondták már nekem is, de még nem vettem a fáradtságot, hogy felmenjek
    jól sikerült kis sorozat lett attól függetlenül, hogy a rács bezavart
    annyira amúgy nem vészes, keretet ad a képnek :o)

    VálaszTörlés
  2. Feltétlen nézz fel Béci, megnézzük ki csinálja a jobb fotót:))
    Nagyon sok jó, különleges hely van még Debrecenben, csak fel kell kutatni:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése