Piros, kék, fekete.

Egyelőre jobb cím nincs.
Lehetne talán, Kleopátra XXI. sz.-i reinkarnációja, de az hosszú lenne címnek:)
Remélhetőleg fejlődésem egy következő fokára léptem ezzel a teljesen új területtel, ami már a glamour kategória, jelentése röviden, előtérbe helyezni a modell nőiességét, kisugárzását, akár úgy, hogy kivillan a popsi is, stb.
Adriennel már dolgoztam, láthatjátok egy korábbi bejegyzésemben.
Most sokkal felszabadultabb, lazább, könnyedebb, vidámabb volt mint a korábbi, legelső fotózásán. 
Át tudta magát adni az érzésnek, amit kértem tőle, azt hiszem elég jól átjön a fotókon.
Ez a ruha annyira jó volt, annyira ment a többi színhez, hogy nem voltunk hajlandóak másban fotózni:) talán lehetett volna, majd legközelebb, most ebből hoztuk ki amit lehet.
Egy ruha, egy háttér, sok arc, ártatlan, szemérmes, szexi, játékos, ábrándos, kacér,  hmm a vad kimaradt:)
A sok fotó közül még nem tudtam eldönteni, mi az amit kivehetnék, mert mind kedves és szép.
 Köszönöm Adri a munkádat, türelmedet.















Megjegyzések

  1. tényleg jó ez a három szín együtt, főleg, hogy mind nagyon erős a képeken
    jó sorozat lett, grat!

    VálaszTörlés
  2. Én is így gondoltam, hogy nagyon jó a színek összhatása, élénksége, csak dob a képen, különben is imádom az élénk színeket.
    Erről másoknak biztosan más a véleménye, talán egyik másik, fekete fehérben is ütős lenne.
    Köszi Béci, tudom sok a kép, de képtelen vagyok eldönteni mit vegyek ki, végül is elfér itt:)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem az élénk színeket, és itt remekül néznek ki! Szép sorozat Gabi, gratulálok!
    Viszont segítek eldönteni melyiket vedd ki! :))
    Le vele: 4-edik, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 20.
    Ezeknek van némi hibájuk, ne rontsák az összképet! :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, és címnek javaslom: Fekete hajú Piroska kékben :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Laci, kérésedre módosítottam kissé a fotók összetételén:) a cím nem jó, van esetleg jobb?:))

    VálaszTörlés
  6. Excelent , beatiful shots!! Salut!!

    Francesc, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Törölted amiket beírtam?
    Dani

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése