X- FAKTOR DEBRECEN

Magyarország legújabb tehetségei koncertkörúttal járják az országot, rég nem látott sikerrel.
A fotókat kb 15 méterről ülve készítettem, legújabb büszkeségemmel egy NIKON fix 50, 1.4 es objektívvel, hát nem éppen koncert fotózásra való:)
Sajnos egy nagy fényerős zoom objektív csillagászati árban van, és egy ilyen eseményre elengedhetetlen efféle objektív, ha hasonló felvételeket akarsz készíteni.
Maximálisan elégedett vagyok a fotókkal, az új objektívvel, ebből a távolságból, szép kivágásokat tudtam készíteni, remélem nektek is tetszik.
Természetesen szükséges volt egy kis Photoshop varázsra is, hogy kicsit felturbózzam az egyébként sem rossz fotókat, a PS a mai fotózás elengedhetetlen kelléke, valóban ezek a színek bombázták egész este a nézők érzékszerveit, nekem nagyon tetszett az egész koncert.
Ezek a fiatalok valóban egytől egyig tehetségesek, sok örömet okoznak nagyon sok zenebarátnak, és sok tininek, akik őbennük látják a példaképet.
Nem hinném, hogy csalódnak, roppant szimpatikus, emberközeli, igazi, nem elérhetetlen "sztárok" Ők máris.
Lehet egyik másik, csak ideig óráig tudja kihasználni ezt a hirtelen jött népszerűséget, tegyék is, éljenek vele, de talán lesz köztük EGY Cserháti Zsuzsa, EGY Máté Péter.

Domonkos Fanni

Nyári Alíz - Nyári Edit

Non stop

Shodeinde Dorka

Vastag Tamás - Janicsák Veca

Vastag Tamás - Janicsák Veca
Janicsák Veca

Király L. Norbi

Vastag Csaba - Király L. Norbi

Takács Nikolas

Takács Nikolas

Wolf Kati - Takács Nikolas

Vastag Csaba, Mr. X a győztes

Az X-faktor döntősei együtt.

Megjegyzések

  1. Szép sorozat! Majdnem olyan, mintha én is ott lennék! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Laci, igyekeztem a legjobbat kihozni.
    Akkor elég közel hoztam az érzést ezekkel a fotókkal, már elértem a célom:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése