Angyal járt közöttünk.

Újra alkalmam adódott fotózni, egy nagyon szép modellt.
Segédkezni voltam egy fotózáson, és én is elkaptam pár talán egészen jó pillanatot, amit feldolgoztam.
Természetesen nem lettek tökéletesek a fotók, de nem is csak itt publikálnám, ha az lenne:)
Meg kell mondjam a körülmények az eddigi legnehezebbek voltak.
De talán sikerült kicsit visszaadni a természetes fény jótékony lágyságából, a hangulatból.
Fény tényleg alig volt, derítőlappal oldottuk meg amit még lehet, abból a kevés, az ablakból beszűrődő téli, 16 óra körüli fényből, továbbá nagy fényerejű optikákkal dolgoztunk, 1.4, és még kellett a magas ISO is, nem kevés 3200.
Egy szokványos kit objektívvel, esélyed sincs, még csak hasonló felvételeket is készíteni.
A modell egyszerűen gyönyörű, profi mozdulatok, tényleg tökéletes volt, köszönet érte.
A helyszínért és szervezésért is a fotós ismerősömnek.


 Átható tekintet.


Divatos, nagy kontrasztú portré hatás.

Vajon mire gondol?

 Szándékosan ilyen szemcsés.



Megjegyzések

  1. szép munka!
    de honnan ismerős nekem ez a lány annyira? mintha már láttam volna...

    VálaszTörlés
  2. Köszi Béci.
    Csak annyit mondhatok, hogy szépségkirálynő jelölt volt, és ne nevezzük meg, az Ő kérése, amit tiszteletben tartok.

    VálaszTörlés
  3. Great photos and beautiful model ;)

    VálaszTörlés
  4. Thank you very much, glad you stopping me.

    VálaszTörlés
  5. Fantastic shots!! salut!!

    Frank, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Még véletlenül se volt DE-IK-s pár éve?

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én sajnos nem tudom mi az a DE-IK, Debreceni Egyetem Informatikai Kara talán?:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése