Új élet születik.

Egy nagyon szimpatikus család örömében osztozunk, hogy bővült a létszám, méghozzá két gyönyörű lánygyermekkel. 
Szívből gratulálunk, sok örömöt és egészséget kívánunk ez úton is.

Hogy a fotózásról is közérthetően:)
Beltéri fotózásnál, jó ha van nálad egy rendszervaku, nem a beépített, az mindig ott van.
Külön felhelyezhető a jobb gépekre, adott esetben le is veheted róla, és elhelyezheted a géptől, így a beépített vakud fénye oldja majd ki a rendszervakudat, továbbá, még jobban irányíthatod a fényt, ha egyik oldal pl, nagyon árnyékban van, stb.
De ez külön beállítást igényel a fényképező gépen és a vakun is.
Mint láthatod, nincs csúnya, zavaró árnyék a háttérben.
Ez azért van, mert alkalmaztam az indirekt vakuzást, tehát nem nyilvánvalóan szembe vakuztam.
Remek hófehér mennyezet volt, ami szépen visszavert annyi fényt, hogy ilyen remek fotó kerekedett belőle.
Kültérben ahol nem képződik árnyék a háttérben, esetleg szembe is fotózhatsz, de akkor is lágyítsd a vaku fényét egy rá felhelyezhető diffuzorral, és még ezer trükk van, hogyan vakuzz.
Arra vigyázni kell, ha nem fehér a mennyezet, mert annak a színét veri akkor vissza.
Mire vigyázzunk még, arra, hogy a mennyezet ne legyen magasabban mint 3 méter, és te sem állj messzebb a fotó tárgyától mint 3 méter, mert a vaku, azt már nem képes elegendő fénnyel ellátni.



Megjegyzések

  1. szép sorozat, és érdekes információ, köszönet mindkettőért

    VálaszTörlés
  2. Köszi Béci, majd konzultálunk:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok ezúton is kedves barátaimnak a gyönyörű gyerkőcökhöz.
    Jól elkapott pillanat, de a szem alatti retus nagyon látszik, másrészt a bőr elvesztette a texturáját.Kicsit elnagyolt így.
    Dani

    VálaszTörlés
  4. A retus nekem is azonnal szembeötlött, csináljam meg újra jobban kicsit szerinted, megérné?

    VálaszTörlés
  5. Majd privát mailen megírom. Szerintem kb 15 perc szépen megcsinálni...
    Dani

    VálaszTörlés
  6. Kedves Woodoo!

    Nem akarlak megbántani, de elég fantáziátlanok ezek a képek. Gondolok itt a beállításokra, kompozíciókra. Nincs bennük semmi művészi, semmi meghittség, teljesen átlagos családi képek, amiket a család egyik tagja is készíthetett volna, mert volt épp egy szabad félórája.Szerintem fordíts több figyelmet a beállításokra, hidd el megéri!
    Üdv!

    VálaszTörlés
  7. Nem bántasz meg, nem vagyok profi, tanulom, azért csúnya árnyék nincs, ahogy egy teljesen amatőr csinálná:)
    Fantáziátlan, persze hogy az, nem volt különösebb beállítás, csak egyszerű családi pillanat megörökítéséről van itt szó.
    Babaetetés közben, fürdetés előtt történt, fáradtak voltak, eszem ágában sem volt most nyaggatni őket komolyabb beállításokkal, két pici baba ellátása hatalmas feladat, talán akad szabad fél órájuk, de azt nem hiszem, hogy mostanság fotózással akarnák eltölteni.
    Sokkal jobb fotó is képes vagyok készíteni róluk, de azzal még várok, ha nagyobbak lesznek a babák.
    Köszi, hogy benéztél, esetleg valami pozitívum, más talán jobb fotóimról?:)
    Ja igen, ami itt talán az igazi hiba, hogy meg sem említed, hogy a fotó női tagjának sajnos túlretusáltam az arcát, na az talán szembeötlőbb hiba, de azt is tudom javítani, megvan az eredeti fotó még, talán javítva visszarakom, talán nem.
    Ami talán itt mindennél fontosabb, hogy a kép pontosan visszaadja, a család boldogságát, akkor ott más célom nem volt, sem beállítás, sem semmi egyéb.
    Ennyit akartam csak, egy emléket erről az időszakról a családnak.

    VálaszTörlés
  8. Ha családi emléket akartál, akkor a célnak megfelelnek a képek, bár én így a családi albumban tartanám, és nem tettem volna fel ide.Szerintem a fotózás művészet, ezért minden képpel alkotunk valamit.Én ezt szeretem benne,hogy alkothatok és nem csak úgy kattintgatok.Szerintem egy 1 napos babáról is lehet szép képet készíteni, nem kell megvárnunk hogy felnőjön.Egy jó tanács:Javasolnám neked, hogy regisztrálj be valamelyik fotós fórumra, ilyen pl. :a fotozz.hu, fotorace.hu, topfoto.hu
    Ezeken mind a fotózás technikáját tekintve mind a képek esztétikai oldalát nézve tanulhatsz valamit.Az ott jelenlévő tagok számos hasznos tanáccsal láthatnak el-szerintem rád fér.A lelkesedésed már meg van, most már csak hasznosítanod kellene az építő kritikákat!

    VálaszTörlés
  9. Ez nem egy profi fotós oldal, ez egy blog, a saját blogom, ahová azt rakok fel, amit akarok.
    Vannak kicsit jobb fotók is, nézd meg azt is, én meg ezt ajánlom neked.
    Ha mégis még fejlődöm, azért remélem, akkor sem fogom levenne ezeket a fotókat, így jobban láthatom, és bárki, hogy honnan, hová fejlődtem talán.
    Talán csinálok egy új blogot, ha már azon a szinten leszek.
    Már regisztrált vagyok a Fotozz.hu-n, és mondhatom, ekkora önelégült, sznob társasággal még nem találkoztam.
    Nem győzik egymás seggét nyalni egy annyira nem is jól sikerült fotó kapcsán, szánalmas.
    Vannak természetesen nagyon kiváló fotósok azon a fórumon is.
    Van fent fotóm is, de egy kicsit gyengébben sikerült fotóm kapcsán kipontozódtam, volt pofája egy szemétládának adni a sirály fotómra 2 pontot.
    Miközben az ő sirály fotója legalább egy teljes ponttal gyengébb mint az enyém, és életlen is,szóval nem minősíteném.
    Ismerem onnan személyesen Dani77-et.
    Fotóztunk is együtt, sokat beszélgetünk.
    Lelkesedés az van, talán a portré ami kicsit jobban megy és belemásztam jobban a témába.
    Sajnos azokból a fotókból már nincs lehetőségem felrakni, új regisztrációt most nem akarok.
    Örültem újra, hogy benéztél:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése