Páros divatfotózás.

Örülök, hogy egy ilyen sorozatot is sikerült összehoznom, köszönet a párnak érte, nagyon helyesek és ügyesek voltak.
Talán a háttér kiválasztásában is valami újat kellene nyújtani, tökéletes, csak már volt pár fotózásnak a helyszíne,  a jó öreg kiszáradt fa.
A mélységélesség is sok lett picit f8, nem szépen elmosott, majd legközelebb.
Ez a sorozat szól a nőiességről, a férfiasságról, a szerelemről, de azt hiszem jól kilátszik a fotókból, hogy leginkább a macho férfiról, így kértem a beállításokat.
Hogy a fotókból az tűnjön ki, hogy a férfi a teremtés koronája:)) akit a nő rajongva imád.
Ez csak egy helyzetgyakorlat volt, manapság már nem kell annyira  komolyan venni, sőt jobb ha nem.
 A nők nélkül sehol sem lennénk.
Én is élveztem a fotózást, sajnos rövid volt, de remélem eredményes.
Ha egy fotóalannyal, van hogy nehéz együtt dolgozni, akkor ez még inkább igaz, ha két ember mozdulatait kell összehangolni.
Tudom ez itt sem mindenhol sikerült, de biztosan van egy, ami mindent visz:)

 












Megjegyzések

  1. Szép sorozat, gratulálok! Ügyesek voltak a modelljeid is!

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon jó, a divat és portré már igenjól megy neked
    de a "teremtés koronája" felvehetett volna egy szolídabb pólót is :o)

    VálaszTörlés
  3. Hali!

    Szerintem is ügyesek voltak, a férfinak már vannak tapasztalatai a fotózás terén.
    Igyekszem igyekszem Béci, azért nagyban függ, hogy milyen modelleket, arcokat találok, ez a páros nekem tökéletes.
    A pólók jók:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése