Ősrégi kézi eszterga gép, HDR fotó.

Ez az első olyan HDR fotóm, amit a klasszikus 3 jpeg képből állítottam össze.
Lehet 5-ből, de van olyan elvetemült fotós is, aki képes 9 db-ból összerakni.
Eddig egy db RAW fotóból hívtam elő a 3 különböző expozíciójú képet, időigényesebb művelet.
Gyenge megvilágításban készült a fotó, egy pince homályában.
Természetesen állvány kellett a fotózáshoz, hacsak nem szemcsés (zajos) fotót szerettem volna készíteni, ez pedig tű éles ahol kell,  persze távkioldóra is szükségem volt, ( ha az nincs, a gép késleltető expozícióját használtam volna, semmiképpen az azonnal kioldó gombját) még jobban kiküszöbölve a bemozdulás lehetőségét.
A mélységélesség is elég mély volt:)) F20 aki érti, aki nem, mi a mélységélesség
5-20 sec kellett egy egy fotó elkészítéséhez, és ebből 3 db készült a jól ismert különböző expozícióval, egyazon, az-az a tárgyról, hogy mindenki értse.
Ezt a mostani gépemen már előre be lehet programozni, ez nagy segítség az ilyen fotók készítésénél.
Szerkesztését tekintve, nem különösebben jó fotó, de érdekes a szerszám, a színek, mint mindig ha HDR fotóról beszélünk.
Mutatnék még két egyszerű, ámde iskolapéldát a HDR fotókból, mostanában ezeket láttam meg a fotózz.hu oldalain.
konyha HDR fotó
dolgozószoba HDR fotó




Megjegyzések

Megjegyzés küldése