Hőlégballonok Debrecen egén.

Csodálatos, nem mindennapi látványban van része Debrecen lakóinak.
Városunk ad otthont az idei hőlégballon világbajnokságnak.
Minden ember álma, hogy repülhessen, nos ez is egy módja, szuper lehet, de azért elgondolkodtató, hogy csak egy kis kosárkában lógsz a semmiben, kitéve az elemek szeszélyeinek.
Elég sok baleset is bekövetkezik ballonos repülések alkalmával, de mi nem veszélyes manapság már.
Ezek az emberek profik, elképesztő milyen közel  repülnek egymáshoz, színesebbnél színesebb lufijaikon:)
Nem képes az ember ellenállni, hogy ne nézze őket, hacsak egy pillanatig is, ez roppant veszélyes, ha kocsit vezetsz, és haladsz a nagy debreceni forgalomban, vigyázzunk.
Minap láttam egy telefonszámot is, ha netalán repülni támad kedved hőlégballonnal, azt is megteheted, az árakról sajnos nincs információm, de nem lehet olcsó mulatság.
Tsz:  06209686683
Addig is itt van pár fotó:)











Megjegyzések

  1. Remélem ezeket a képeket nem kocsivezetés közben készítetted! :))
    Állítólag egy "túrista" repülés súlyos tízezrekbe kerül...

    VálaszTörlés
  2. szép közelik, nagy obival remek lehet fotózni :o)

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem kocsivezetés közben, még ma is csináltam remek fotókat, majd közlöm:)
    Láttam a Te fotóidat is Béci, nagyon jók.

    VálaszTörlés
  4. Kicsit több kreatívitás kellene.
    Szép jó expók, de ez így kevés szerintem.
    Dani

    VálaszTörlés
  5. Igen igen, baromi nehéz mozgó, éppen csak odaérek a helyszínre, a témához, húú de ütős képet csinálni:)
    Én is csak bemutattam, hogy volt ilyen is itt Debrecenben.
    Ez most jó visszavágás volt a Halközre:) de igazad van, Te is ott csak próbálkoztál, nem mint ütős kép akartad mutatni, bocs érte.

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    nem akartam egyáltalán vissza vágni. Azok kreítívabbak de rossz a minőség, ezeknél ajó a minőség de nem kreatívak.Nem amiatt krotozáltalak, hidd el!
    Dani

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése