HDR fotók.

 Régebben próbálkoztam már a most látható verzióval.
 Újra kipróbáltam HDR képből, kicsit talán egy festményhez közeli hatást elkérni.
Az első képem egy "sima" fotó, azért ez is kissé átdolgozott már, a második egy HDR fotó, a harmadik a HDR fotót mostam kissé el, életlenítéssel, és ez lett belőle.
Hogy még teljesebbé tegyem a képalkotás izgalmait, csináltam egy manapság újra divatos fekete fehér (Black &White) változatot is,
És hogy még fokozzam, egy úgynevezett hamis duplex hatású képet is beszúrtam ide, ez egyfajta színégetési technika, a retro korszakot idéző, megsárgult régi fotóra emlékeztet.
Mind a B&W, mind a  hamis duplex előállítása annyira egyszerű a Photoshop 5-tel, ha nem akarunk nagyon belemerülni, hogy gyakorlatilag egy gombnyomással készen is van.
Nekem tetszik az eredmény, kinek hogy, azért fogadjátok szeretettel a fotókat.
Sajnos a korábbi HDR fotóim hatását nem éri el, csak próbálkoztam, nem olyan a téma, majd keresem.
Maga az eredeti felvétel sajnos tűző napon készült, ami, mint tudjuk nem a legszerencsésebb, de a többi verziónál ez annyira nem feltűnő.
A felvétel a Diósgyőri vár lépcsőfokáról készült.
Teljes nagyításban érdemes nézni ha kérhetem, persze az eredeti nagy, ami itt nincs, még szebb hatást kelt nekem.

Eredeti

HDR

HDR festmény

Black&White

Hamis duplex

Megjegyzések

  1. jók ezek a HDR képek, érdekes alakítási módja a fotóknak
    bár fotóalbumba nem ajánlott de háttérképnek remek :o)
    ezek is miyen jók lettek

    az utolsó mondat az első kép felett meg kifejezetten rímelős lett :o)

    VálaszTörlés
  2. Ne mentegetőzz, jó lett! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm fiúk, mint látjátok, még kicsit alakítottam a bejegyzésen:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése