Változatok portréra.

Annyira azért nem ütnek el egymástól a beállítások, lesz még jobb és változatosabb is,  most ezeket szeretném veletek megosztani.


A következő kép egy korábbi portrém, amit sajnos nem én, hanem egy grafikus dolgozott fel.
Nagyok különleges, szép lett.
Nézzétek meg a blogját is a grafikus fotósnak.
http://kvazar.intro.hu/


Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hello!
    Bocsi, hogy zavarlak, de itt a blogon láttam, hogy te is SB-600at használsz. Nemrég vettem egyet vaterán én is, csak az a baja, hogy folyamatosan sípol ha bekapcsolom. A gép kifogástalanul működik. Te is ezt tapasztalod? Ez normális? :) (még nagyon kezdő fotós vagyok)
    Köszi előre is
    AB

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Bocs, hogy most írok, de nem volt MO-on.
    Az én SB600-asom nem sípol.
    Ha folyamatosan sípol, az valami hibaüzi lehet szerintem.

    Üdv Gábor

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése