Női portré.

Megjegyzések

  1. Jó kép, bájos modell!

    VálaszTörlés
  2. Ő az unoka húgom, és jó modell valóban, jó fotó lett:)

    VálaszTörlés
  3. Brutális perspektívikus torzítás, csúnya fények főleg a vaku ciki a szemben.A modelledet amúgy ismerem személyesen...

    VálaszTörlés
  4. Én és más sem vesz észre torzulást, nem hogy brutálisat:)
    Na ja a fény nem valami sok, de beltérben vakuval, indirekten igen jó lett.
    A csillogásról is egészen más véleményem van, egy világhírű fotós könyveiből is tanulok, a mennyezetre irányított vaku fényének kis részét veri vissza az a vakuból kihúzható kis terelő, ami kifejezettem előnyős, élettel tölti meg a modellt.
    Szóval a szemben a csillogás csak jót tesz egy modellnek, pl egy derítőlap fénye is, de az nem volt nálam.
    Azért még majd igyekszem jobb fotót is készíteni róla:)
    Honnan ismered őt?
    Örülök, hogy benéztél hozzám.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ne haragudj, hogy névtelenül, de nem vagyok regisztrálva...( Dani77-ként tegnap értékeltem 1 képedet )
    A szemben nagyon szép tud lenni a fény valóban , ha pl. egy deítő az, vagy valami visszavert fény.Ez esetben nem az.
    Az hogy mások nem említették, nem azt jelenti, hogy jó....
    Töltsd fel pl. a fotozz-ra, és majd meglátod a véleményeket. :)
    Alul az álba szerencsétlenül belevágtál azt még nem is említettem.
    Nem baj, ha valaki még gyenge portréban, csak addig kár feltölteni a blogodra, ennyi.
    Javaslom, hogy olvasd kevesebbet Scott Kelby-t ha egyáltalán jól írtam le a nevét, és kísérletezz többen önmagadtól :)
    Jó barátom Zoli felesége...
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  6. Megnéztelek a fotózz.hu-n, hát igen akinek ilyen modelljei vannak, és még ideje is van fotózni, az sokat tanul magától is, nekem csak eseti a dolog.
    A fotózz, az egy elég nagy nyilvánosság, oda nem raknám fel a fotót, már csak azért sem, mert nem kértem rá felhatalmazást:)
    Sajnos annyira idő sem volt nagyon nyaggatni őt, és nem is akartam, talán tudod miért.
    Viszont a saját blogomra, olyan szar, vagy jó fotókat rakok fel, amit csak akarok, kedvem tartja.
    Hát jól elleszünk itt:) a fejtető és áll levágása is teljesen profi vágás, tőlem és tőled is okosabb, elismertebb fotósok állítják.
    Ha úgy érzed, hogy közel vagy, menj még egy lépéssel közelebb mondják, és így is van.
    Van korábbi bejegyzésben is portré, kíváncsi lennék azokra mint mondasz.
    Az is nyilvánvaló, hogy kritikus vagy nagyon, ez maximalizmusra utal:) nem sokat nyúlsz hozzá szotfveresen a képekhez, legalább is ezt olvastam a fotózz.hu-n, ezért is utálhatod a túlmanipulált fotókat, hát pedig ez is ága a fotózásnak, sokan, nagyon sokan szeretik.
    Akár egyszer össze is futhatnánk:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése