Az én holdam.

Minden fotós egyszer életében megpróbálja lefotózni a holdat.
Én is így tettem, anno próbáltam egy közép telével ami nekem is van, egy 55-200-as objektívvel fotózni, de az nem igazán hozott megkapó eredményt.
Még ez sem amivel most készítettem, egy kölcsön 200-as fix 2.8-as tele + egy 2x-ező, már közelít egy élvezetes holdfotóhoz, de még ez sem az igazi. 
Meghökkentő fotókat lehet készíteni távcsővel, webkamerával, igen én is meglepődtem  a webkamerán, persze, kell hozzá speciális illesztő, de van aki csak úgy spontán valahogyan hozzá illeszti az objektívhez. Valóban bámulatos képek születnek a hold felszínéről, már már az asztrofotó kategóriába sorolható.
Fogadjátok szeretettel az én holdfotómat, két verzióban.
Készítés helye, Debrecen Tócóskert, ideje, 2010.04.03 hajnali 4:30, képes voltam felkelni:)
Sajnos nem vagyok maradéktalanul elégedett, nem éles teljesen, pillanatnyilag ennyire voltam képes, de lesz folytatás.
Nagyban és kicsit távolabbról nézd.



Megjegyzések

  1. Jó lett, nekem tetszik! Még az integető űrhajósokat is látom rajta :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Laci, ha még nagyobb telém lenne, még élesebb lenne, de ez van, ez is kölcsön:))
    Jobban vagy már?

    VálaszTörlés
  3. Photoshoppal is lehet ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése